Data archív výskumov mládeže /DAVM/ systematizuje a spracováva dáta z rozmanitých prieskumných akcií, ktoré uskutočnili mladí ľudia ako súčasť svojej vysokoškolskej kvalifikácie (Mgr., PhDr.) alebo ako súčasť svojej činnosti v systéme práce s mládežou na Slovensku po roku 1993.
- RmS_Ako vidia mladí budúcnosť Európy: Slovenský pohľad
- RmS, OSF: Mladí v čase korony
- YouthWatch: Ako mladí prežívajú čas COVID-19
- Kvalita práce s mládežou na Slovensku – YouthWatch (2019)
- Žiacka samospráva, participácia a výchova mladých ľudí k aktívnemu občianstvu (2018)
- „Školy, ktoré menia svet“: Prieskum – Nové zistenia o postojoch a názoroch mladých ľudí na aktuálne spoločenské dianie (2018)
- Trendy v trávení voľného času mladých ľudí vo veku 15 – 19 rokov (2018)
- Efektivita vzdelávacích poukazov (2018)
- Kvalita práce s deťmi a mládežou (2016)
- Prieskum Samospráva a mládež 2015
- Inkluzívne prístupy v programoch a praxi výchovy vo voľnom čase
- Novo vynárajúce sa potreby detí na Slovensku
- Participácia mladých ľudí v mestách Žilina a Martin s dôrazom na mestské sídliská
- Participácia mládeže na politickom živote v SR (Mládežnícke politické organizácie)
- Volebné správanie prvovoličov vo voľbách do Národnej rady Slovenskej republiky po roku 1993
- Mladí ľudia a ich život a uplatnenie v meste a na vidieku severného Slovenska
- Poďme voliť! (12. jún 2010)
- Postoje k dobrovoľníctvu u mladých ľudí – dobrovoľníkov na Medzinárodných táboroch dobrovoľníckej práce
- Postoje k dobrovoľníctvu u mladých ľudí – dobrovoľníkov na Medzinárodných táboroch dobrovoľníckej práce (predvýskum)
- Mládež a jej výchova k aktívnemu občianstvu
- Analýza výsledkov účasti študentov – prvovoličov do EP vo vedomostnom teste na www.sepeu.sk
- Súčasné subkultúry mládeže
- Mládež a armáda
- Mladiství s delikventnými formami správania a terciárna prevencia sociálnej kurately
- Situácia interných doktorandov na Slovensku
- Možnosti využívania voľného času mládeže v meste a na vidieku
- Neformálne vzdelávanie detí a mládeže
- Výskum školských vzdelávacích programov a pedagogickej praxe na školách s vysokým zastúpením žiakov zo znevýhodneného sociálneho prostredia so zameraním na princípy inkluzívneho vzdelávania